Wyszukiwarka:
Regulamin sklepu glamroom

 

Zasady ogólne:

 

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.glamroom.pl
  2. Właścicielem sklepu internetowego jest DIDI FASHION Maja Zarzeczna, ul. Daszyńskiego 2, 20-250 Lublin.
  3. Ceny podane w sklepie internetowym GLAMROOM są cenami brutto w PLN.
  4. Kolekcje sezonowe dostępne są do wyczerpania zapasów.
  5. Ubrania posiadają komplet metek lub metki mogą być usunięte przez dystrybutora częściowo bądź całkowicie. 
  6. Kolor ze zdjęcia może się nieznacznie różnić od rzeczywistego ze względu na osobiste ustawienia monitora. 



 

Składanie zamówień:

 

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej www.glamroom.pl 24 godz. 7 dni w tygodniu lub telefonicznie pod nr 531 01 01 02 w godzinach pracy 7:00 - 15:00

  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza adresowego, dostępnego na naszej stronie.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do:

 

    • Zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie,

    • Wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu,

    • Przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie sklepu lub wprowadzania w nich zmian,

 

  1. Podana cena jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

  2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie go do realizacji.

  3. Można złożyć jednorazowe zamówienie bez konieczności zakładania konta w sklepie internetowym.

    Umowa zostaje zawarta i jest wiążąca w momencie gdy status realizacji zamówienia zostaje ustawiony na "gotowe do wysłania". O fakcie tym informujemy osobnym mailem wysłanym na adres zamawiającego.

  4. Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość:

  • dokonywania zakupów wielokrotnie,

  • wglądu we wszystkie złożone zamówienia, również archiwalne,

  • dokonywania zmian adresu wysyłki lub anulowanie złożonego zamówienia, które nie zostało przekazane do realizacji poprzez e-mail wysłany na adres sklepu biuro@glamroom.pl

  • korzystania z programów lojalnościowych

Potwierdzenie i weryfikacja zamówienia:

 

  1. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest podanie poprawnych danych adresowych oraz kontaktowych.

  2. Sklep internetowy GLAMROOM zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia przez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia.

  3. W przypadku rezygnacji z całości lub części zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem.

 

Realizacja zamówienia:

 

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest jego dostępność w magazynie.

  2. W przypadku braku dostępności któregoś z zamówionych produktów Klient jest o tym informowany drogą e-mailową lub telefoniczną na nr podany przez Klienta w formularzu dostawy. Pracownik sklepu ustala z Klientem sposób realizacji pozostałej części zamówienia:

  • Częściowa realizacja zamówienia.

  • Oczekiwanie na dostępność brakującego towaru,

  • Całkowita rezygnacja z zamówienia i zwrot wszystkich kosztów poniesionych przez Klienta (przedpłata na konto)

  • Zamiana brakującego towaru na inny dostępny,

  1. Po założeniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.

  2. Realizacja zamówienia płatnego przelewem rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na konto.

  3. Maksymalny czas oczekiwania na wpłatę to 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.

  4. Realizacja zamówienia płatnego za pobraniem rozpoczyna się od razu po wpłynięciu formularza zamówienia na skrzynkę poczty elektronicznej sklepu.

  5. Realizacja zamówienia odbywa się tylko w dni robocze.

  6. Łączny koszt przesyłki zależy od wybranego sposobu dostawy i formy płatności. Cennik dostępny w zakładce Koszty Przesyłki.

  7. Dane do przelewu: DIDI FASHION Maja Zarzeczna, Daszyńskiego 2, 20-250 Lublin, nr rachunku: 03 1050 1953 1000 0091 4739 3251 .W tytule przelewu prosimy podać: IMIĘ NAZWISKO, NR ZAMÓWIENIA

  8. Klient nie może anulować zamówienia które zostało już wysłane.

  9. Realizacja zamówień następuje wg kolejności ich wpływania.

  10. Wysyłka za granice:

  • Możliwa jest po wcześniejszym ustaleniu i akceptacji kosztów wysyłki,

  • Koszt wysyłki ustalany jest na podstawie cennika Poczty Polskiej. Zależy od ilości zakupionych rzeczy i ciężaru paczki.

 

Sposoby i termin dostawy:

 

  1. Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adresy podane przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu jednorazowego zamówienia.

  2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu maksymalnie dwóch dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku zamówienia za pobraniem), lub zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.

  3. Przed podpisaniem odbioru przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie opakowania. Wszystkie przesyłki pakowane są dokładnie i odpowiednio zabezpieczone. Jeżeli są widoczne jakieś istotne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i sporządzić - w obecności listonosza lub kuriera - protokół szkody.

     

Zwrot i reklamacja:

 

  1. Każdemu klientowi GLAMROOM, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego glamroom.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie 100 dni. Termin rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu wraz z paragonem powinno zostać wysłane na adres: GLAMROOM Daszyńskiego 2, 20-250 Lublin lub poprzez wypełnienie formularza zwrotu RMA. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej lub skorzysta z formularza zwrotu / reklamacji (formularz dostępny jest po założeniu konta w sklepie).

  2. Zwrot świadczeń: W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia odstąpienia od umowy. Zakupiony towaru należy zwrócić na adres: GLAMROOM Daszyńskiego 2, 20-250 Lublin,

    http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/zwrot-towaru/

  3. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłanego towaru nie podlega zwrotowi. Sklep dokonuje zwrotu należności (cena towaru).

  4. W przypadku zwrotu zamówienia, któremu przysługiwała darmowa dostawa, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty przesyłki wg cennika dostawy dostępnego w zakładce Koszty Przesyłki.

  5. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie do paczki paragonu. Odesłane rzeczy nie mogą nosić śladów używania oraz posiadać oryginalną metkę.

Formy płatności 

1. Płatność przy odbiorze:
Wybierając tę formę płatności, za zakupy zapłacisz kurierowi przy dostarczeniu paczki.
Przed podpisaniem odbioru przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie opakowania. Wszystkie przesyłki pakowane są dokładnie i odpowiednio zabezpieczone. Jeżeli są widoczne jakieś istotne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i sporządzić - w obecności listonosza lub kuriera - protokół szkody.
 
2. Płatność automatyczna PAY U:
W naszym sklepie umożliwiamy płatność przelewem zautomatyzowanym oraz kartami płatniczymi. 
 
Obsługujemy wszystkie banki m.in.:
 
MultiTransfer - MultiBank
Mbank
BZWBK - Przelew24
Płacę z Inteligo
Płać z Nordea
Płać z PKO BP
Płać z BPH
Płać z ING
Pekao24Przelew
 
*Płacąc przelewem automatycznym zostanie doliczona prowizja 3%


Prywatność  

Przysługuje Państwu prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na Państwa temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Macie Państwo również możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w celach marketingowych.
 
Wszystkie podane przez Państwo informacje pozostają bezpieczne w naszej bazie danych. Nie ma do niej dostępu nikt niepowołany, jest ona dobrze zabezpieczona.
 
Dane osobowe mogą być przekazane innym podmiotom tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówień (dotyczy to w szczególności firm kurierskich lub spedycyjnych oraz do operatorów systemów płatności (np. przy płatności kartą kredytową).
 
W momencie składania zamówienia będziemy Cię prosić o podanie:
 
imienia i nazwiska oraz pełnego adresu
Twojego adresu e-mail
numeru telefonu
loginu i hasła
Wszystkie te dane będą wykorzystywane w celu potwierdzenia zamówienia, wysłania produktów oraz kontaktowania się w celu realizacji zamówienia.
 
Korzystanie z niektórych opcji serwisu, jak np. historia zakupów czy dział reklamacji RMA, jest możliwe tylko po dokonaniu rejestracji. Rejestracja jest dobrowolna i nie wymaga się jej do złożenia zamówienia. W czasie rejestracji Klient jest proszony o podanie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, nr. telefonu, a także dowolnie przyjętego loginu i hasła. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie logowania się Zamawiającego w Sklepie poprzez podanie loginu i ustalonego hasła.
 

 

Podane przez Użytkowników dane osobowe Sklep Internetowy glamroom.pl zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z polityką ochrony prywatności zawartą w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Prawa autorskie:

 

  1. Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania, jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.

  2. Zdjęcia oraz wszystkie teksty znajdujące się na stronie sklepu internetowego są autorstwa i należą do właściciela sklepu GLAMROOM.

  3. Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie www.glamroom.pl bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych. Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).

 

Postanowienia końcowe:

 

  1. Sklep internetowy może prowadzić akcje promocyjne z firmami zewnętrznymi w tym Konkursy i zamieszczać informacje o tych wydarzeniach na podstronach sklepu internetowego. Za warunki konkursów i późniejsze rozstrzygnięcia konkursów odpowiada Organizator. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazane przez inne podmioty.

  2. Sklep internetowy może prowadzić Program Partnerski, Program Lojalnościowy oraz inne Programy dla zarejestrowanych Klientów sklepu internetowego. Warunki uczestnictwa w wymienionych programach opisane są na oddzielnych podstronach sklepu internetowego.

  3. Dla celów wykonania regulaminu oraz umowy zastosowanie ma prawo Polskie. W przypadku sporu z konsumentem stosowane będą korzystniejsze przepisy prawa jego miejsca zamieszkania.

  4. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów również Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.) i Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141 poz.1176).

Powrót